جلسه كميته هاي شهرستاني طرح شهيد حاج قاسم سليماني در شبکه بهداشت و درمان دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ كميته هاي شهرستاني برنامه مديريت و كنترل اپيدمي كوويد-19 به شيوه ي محله و خانواده محور، مبتني بر برنامه "هرخانه يك پايگاه سلامت"، طرح شهيد حاج قاسم سليماني، در روز چهارشنبه مورخ 19 / 9 / 1399 در سه کمیته: آموزش همگانی، پایش و نظارت و کمیته رهگیری و مراقبت، در سالن آموزش شبکه بهداشت و درمان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.
در ابتدای کمیته ها دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان درخصوص حیطه عملکردی سه تیم اصلی طرح به تفکیک توضیحات مبسوطی ارائه نمود. وی همچنین انتظارات این شبکه از ادارات و سازمان های دخیل در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، در اجرای بهینه طرح را بیان نمود.
در ادامه مهندس کرمانی مدیر سلامت کار معاونت بهداشتی دانشگاه و ناظر برنامه، به تبیین مجدد شرح وظایف تیم ها پرداخت و در خصوص شیوه ی نظارت ها و چگونگی ارسال آمارها توضیحات مبسوطی را ارائه نمود.