جلسه شورای بهداشتی مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ درراستای برنامه مبارزه باکروناویروس و با حضور دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و مسئولین مراکز خدمات جمع سلامت شهری و روستایی، جلسه شورای بهداشتی مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
در این جلسه حاضرین در مورد اهمیت پیگیریها، مراقبتها، عملی نمودن بیش از پیش پروتکل کووید19 و نیز مهم برشمردن بیماریهای منتقله از راه آب و مواد غذایی با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.
لینک کوتاه خبر :