جلسه شوراي بهداشتي برون بخشی با اداره آموزش و پرورش دامغان و امیریه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه شوراي بهداشتي مشترك، با اداره آموزش و پرورش دامغان و امیریه، به مناسبت بازگشايي مدارس با حضور مهندس محمدي معاون بهداشتي شبكه بهداشت و درمان دامغان، نمايندگاني از اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان و اميریه و همكاران كارشناس مسئول واحد بيماري ها، محيط، تغذيه، آموزش و مدارس، در تاريخ دوشنبه مورخ سی و یکم شهریور ماه 99 در سالن آموزش شبكه بهداشت و درمان شهرستان دامغان برگزار شد.
در این جلسه حضار به بیان نقطه نظرات خود در راستای مسائل مرتبط با مباحث بهداشتي پرداختند و پس از بحث و تبادل نظر در راستای نحوه مكمل ياري در مدارس، همكاري در مورد تامين ماسك و مواد شوينده براي مناطق محروم اداره آموزش و پرورش منطقه امير آباد با همكاري بسيج جامعه پزشكي، برگزاري جلسات آموزشي براي مديران مدارس و هماهنگي جهت بازديد مشترك كارشناسان دو اداره از مدارس تحت پوشش، تصمیمات لازم اتخاذ گرديد.