جلسه شهرستانی ستاد مبارزه با کرونا با محوریت تصمیم گیری درخصوص امکان برگزاری مراسم شب های قدر در دامغان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ عصر روز یکشنبه بیست ویکم اردیبهشت ماه 99، جلسه مشورتی با محوریت تصمیم گیری درخصوص امکان برگزاری مراسم شب های قدر، برگزار شد. جلسه با حضور مجد فرماندار دامغان ، دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان، گلی دادستان دامغان، معاونین فرمانداری و مدیران و مسئولین ادارات و سازمان های عضو در ستاد مقابله با کرونا، در محل فرمانداری دامغان تشکیل شد. در این جلسه، به بررسی بازگشایی مساجد و مراکز دعا در ماه مبارک رمضان و به خصوص در شب های قدر پرداختند و درخصوص ابعاد و جوانب برگزاری مراسم شب های قدر در دوران کرونا، بحث و تبادل نظر شد. گفتنی است، تصمیم گیری و مصوبات در این خصوص به جلسات بعدی موکول و منوط به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و شرایط بیماری در شهرستان گردید.