جلسه شهرستانی ستاد سازماندهی، پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان دامغان برگزار گردید

جلسه شهرستانی ستاد سازماندهی، پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان دامغان برگزار گردید

 جلسه شهرستانی ستاد سازماندهی، پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان دامغان برگزار گردید

.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه شهرستانی ستاد سازماندهی، پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان دامغان،  با حضور علی اصغر مجد فرماندار دامغان، دکتر پور محمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان، گلی دادستان دامغان،  فولادیان معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری و مدیران و مسئولین ادارات و سازمان های عضو در ستاد سازماندهی، پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در محل فرمانداری شهرستان دامغان تشکیل شد.

با تصویب ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، در کنار اولویت سلامت، توجه به زندگی، معیشت، کسب و کارهای کوچک و... طرح فاصله گذاری اجتماعی با تبدیل به فاصله گذاری هوشمند اجتماعی ادامه خواهد یافت.

از همین رو در این جلسه در راستای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی، محدودیت ترافیکی در هسته مرکزی شهر، برخورد با واحد های صنفی متخلف و فاقد کد بهداشتی صادره از طریق سامانهsalamat.gov.ir  و تدابیر لازم برای بازرسی و نظارت دستگاه های ذیربط و مردم بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی بحث و تبادل نظر گردید و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.

  • کد خبر : 25679
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *