جلسه ساماندهي امور جوانان شهرستان گرمسار برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ شنبه هفتمین روز از تيرماه سال 99 ، جلسه ساماندهي امور جوانان شهرستان گرمسار با حضور دكتر مطهري نماينده مردم شهرستانهاي گرمسار و آرادان در مجلس شوراي اسلامي ، رجايي فرماندار و ساير مسئولين در سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان برگزار گرديد.
در اين جلسه از تعدادي از جوانان فعال شاغل در شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار كه در مقوله مبارزه با بيماري منحوس كرونا فعاليت داشتند با اهداء هدايايي تقدير و قدرداني بعمل آمد.
لینک کوتاه خبر :