جلسه برون بخشي پيرامون اجراي پروتكل هاي بهداشتي مربوط به بيماري كرونا در شركت آسيا لنت شهرستان سرخه
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز يكشنبه 12 مرداد ماه سال 99،جلسه برون بخشي پيرامون اجراي پروتكل هاي بهداشتي مربوط به بيماري كرونا در شركت آسيا لنت، با حضور اسكندري مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه،مهندس خسرو جردي كارشناس بهداشت حرفه اي،صمديان مدير اداري و معمار زاده مشاور مدير عامل شركت آسيا لنت در شبكه بهداشت و درمان اين شهرستان برگزار گرديد.
در ابتداي جلسه اسكندري در خصوص حمايت از كارفرمايان و اجراي پروتكل هاي بهداشتي در كارخانه ها مطالبي ايراد نمود.در ادامه خسروجردي كارشناس بهداشت حرفه اي تصريح كرد:ضمن بازديدهاي بهداشتي دوره اي كه از محيط كار انجام مي شود نظارت كامل بر اجراي صحيح دستورالعملها انجام مي شود .
در پايان معمار زاده مشاور مدير عامل شركت آسيا لنت بيان داشت:با تعامل كارفرمايان و مديران سعي در اجراي هر چه بهتر برنامه هاي مربوط به حفاظت و صيانت كارگران و كارفرمايان را در محيط كار داريم و پيگير اجراي مسائل بهداشتي به صورت كامل هستيم.