تقدير از مدافعان سلامت شهرستان گرمسار با حضور خدام بارگاه ملكوتي امام رضا(ع)

 تقدير از مدافعان سلامت شهرستان گرمسار با حضور خدام بارگاه ملكوتي امام رضا(ع)

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز يكشنبه هشتم تيرماه 99 با حضور خدام امام رئوف حضرت علي ابن موسي الرضا(ع)  در فرهنگسراي خورشيد تابان گرمسار و با حضور امام جمعه شهرستان گرمسار، معاون فرماندار، مدير شبكه بهداشت و درمان اين شهرستان و ساير مسئولين شهرستاني از مدافعان سلامت شبكه بهداشت و درمان، بيمارستان معتمدي و ساير فعالان مردمي مبارزه با بيماري ويروس منحوس كرونا تقدير و تشكر بعمل  آمد.

در اين مراسم حجت الاسلام آرامي و همتي معاون فرماندار ضمن سخنراني مطالب مهمي را  در خصوص فاصله گذاري اجتماعي و رعايت نكات بهداشتي بيان نمودند.

سپس مسئولين شهرستان از مدافعان سلامت و فعالان داوطلب مبارزه با كرونا جهت از خودگذشتگي، صبر، ايثار، فداكاري، ارائه خدمات بهداشتي و درماني شبانه روزي، تشکيل كارگاه هاي آموزشي، توزيع اقلام بهداشتي، پمفلت، نصب بنرهاي پيشگيرانه، برقراري ايستگاه هاي غربالگري و كنترل ورودي شهر و مبارزه جدي با اين ويروس با لوح سپاس و هديه تبركي از طرف بارگاه ملكوتي امام رضا(ع) قدرداني نمودند.

 

 

 

 

 

 

  • کد خبر : 26536
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *