تشکر و قدردانی مسئولین حوزه های علمیه شهرستان دامغان از مدیریت و پرسنل بهداشتی و درمانی شهرستان

تشکر و قدردانی مسئولین حوزه های علمیه شهرستان دامغان از مدیریت و پرسنل بهداشتی و درمانی شهرستان

 تشکر و قدردانی مسئولین حوزه های علمیه شهرستان دامغان از مدیریت و پرسنل بهداشتی و درمانی شهرستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان،حجت الاسلام مظهری مدیر حوزه علمیه مطلب خان به همراه حجت الاسلام ملک محمدی معاون حوزه  و حجت الاسلام رسولی نزاد مدیر حوضه علمیه "فتحعلی بیک" امام صادق(ع) با حضور در دفتر دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان به نمایندگی از علما، اساتید ،مدرسان دینی و طلاب از زحمات کلیه مسئولین و پرسنل بهداشتی  و درمانی که خالصانه و شبانه روز در حال خدمت به مردم می باشند تقدیر و تشکر کردند.

در ادامه آمادگی مدیران،اساتید، مدرسان دینی و طلاب را نسبت به همکاری و کمک در جهت پیشگیری و اطلاع رسانی بیماری کرونا ویروس اعلام نمودند.

  • کد خبر : 25262
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *