تشکر و قدردانی حجت الاسلام و المسلمین بارانی امام جمعه مهدیشهر از مدافعان سلامت استان سمنان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین بارانی امام جمعه شهرستان مهدیشهر طی پیامی به دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، از جهادگران و مدافعان سلامت استان سمنان قدردانی کرد.
متن پیام قدردانی به شرح ذیل می باشد:
برادر گرامی جناب آقای دکتر دانائی
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
احتراما" از تلاش و کوشش خستگی ناپذیر و مخلصانه حضرت عالی و همکاران و کادر درمانی و پزشکان، پرستاران که به عنوان مدافعان سلامت در سنگر جهاد شبانه روزی برای شکسته شدن ویروس منحوس کرونا در حال مجاهدت هستند از طرف خود و مردم ولایتمدار شهرستان مهدیشهر صمیمانه قدردانی و تشکر می کنم.
یقینا" این صحنه های زیبا و به یاد ماندنی از زحمات خالصانه کادر پزشکی و پرستاران در خاطرات مردم ما نقش خواهد بست و ملت ما قدردان زحمات این عزیزان خواهند بود.
در پایان از خداوند متعال صحت و سلامتی برای همه شما عزیزان مسألت می نمایم.
محمد بارانی
امام جمعه مهدیشهر