تدابیر بهداشتی لازم در مطب ها، کلینیک ها، مجتمع های پزشکی و ترک اعتیاد

 تدابیر بهداشتی لازم در مطب ها، کلینیک ها، مجتمع های پزشکی و ترک اعتیاد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ لزوم اجرای پرتکل های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه مرکز بهداشت شهرستان سمنان درخصوص مبارزه با کووید19 مطرح شد.

در جلسه ای که با حضور دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ، مسئولین واحدهای مرتبط، ریاست سازمان نظام پزشکی و دکتر سعدالدین  مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول کلینیک های  M.M.Tبرگزار شد، جمع حاضر پیرامون اهمیت سلامت پزشکان، بیماران و مراجعین کلینیک ها، مجتمع پزشکان، مطب ها و مراکز ترک اعتیاد هم‌فکری کردند.

اجرای پرتکل وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دستکش و نقش آن در قطع زنجیره ویروس کرونا از مهمترین عناوین مطرح شده در این جلسه بود.

  • کد خبر : 25891
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *