تجدید میثاق جمعی از کارکنان دانشکده بهداشت شهرستان دامغان با شهداء در دهه مبارک فجر

 تجدید میثاق جمعی از کارکنان دانشکده بهداشت شهرستان دامغان با شهداء در دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، جمعی از همکاران دانشکده بهداشت شهرستان دامغان با برگزاری مراسم پیاده روی و حضور در گلزار شهداء در محل بوستان فرهنگی شهدای گمنام شهرستان دامغان ضمن تجدید میثاق با شهداء سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر را گرامی داشتند.

 
کفتنی است حاضرین در این مراسم در ادامه از پروژه باغ گل ایرانی پارک دانشجو نیز بازدید نمودند.
  • کد خبر : 30471
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *