تبریک نوروزی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در جمع پرسنل این شبکه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز شنبه هفتم فروردین ماه سال 1400، دکتر عرب آرادانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در جمع پرسنل این شبکه سال جدید را به این عزیزان تبریک عرض نمود.

این مراسم که به جهت پیشگیری از بیماری منحوس کرونا و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در محوطه باز این شبکه برگزار شد، دکتر عرب آرادانی ضمن خدا قوت و تبریک سال جدیدف از همه همکاران که با سعی و تلاش در پیشبرد سیاست های دانشگاه و به ویژه مبارزه با ویروس کرونا شبانه روز فداکاری می کنند سپاسگزاری و از خدای عزوجل خواستار سلامتی همگان شد.

  • کد خبر : 31169
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *