تبریک ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به معاون غذا و دارو دانشگاه به مناسبت روز داروساز
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت پنجم شهریور، بزرگداشت زاد روز دانشمند فرهیخته ایرانی "محمدبن زکریای رازی" دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با دکتر حسین رستم زاده معاون غذا و دارو دانشگاه دیدار و روز داروساز را به ایشان تبریک گفت.
در این دیدار رییس دانشگاه ضمن بیان نقش مهم و تعیین کننده جامعه داروسازان در چرخه نظام سلامت کشور، اظهار داشت: امیدوارم در ادامه راه سخت و حساس با همان توان سابق گام برداشته و شاهد کنترل بیماری کرونا در کشور باشیم.
دکتر دانائی از زحمات و تلاش های همکاران داروساز معاونت غذا و دارو در این روزهای سخت کرونا، قدردانی کرد.
ریاست دانشگاه با اهدای گل و لوح سپاس ضمن تبریک روز داروساز، از زحمات دکتر رستم زاده تشکر نمود.