بیان پیام ها و نکات بهداشتی توسط کارشناسان مرکز بهداشت سمنان از طریق برنامه رادیویی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان سمنان با حضور در استودیوی رادیو شهر، پیام های بهداشتی را به گوش مردم رساندند.
درراستای لزوم اطلاع رسانی پیام های بهداشتی و ارتقای سطح سواد سلامت جامعه مهندس یوسفیان، علیین، سعیدی، دکتر دوستمحمدی، پوررضایی و سلطانی ضمن حضور در استودیو رادیوی شهر شهرداری سمنان، پیام ها و نکات بهداشتی را به مردم آموزش دادند.
این کارشناسان بر اجراي پروتكل هاي بهداشتي، رعايت فاصله گذاري اجتماعي، استفاده از ماسك، به ویژه در این ایام تاکید نمودند.
لینک کوتاه خبر :