به زودی مرکز سی تی اسکن بیمارستان معتمدی گرمسار بهره برداری خواهد شد

 به زودی مرکز سی تی اسکن بیمارستان معتمدی گرمسار بهره برداری خواهد شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با توجه به لزوم ارائه خدمات درماني مطلوب‌تر و در شان مردم عزيز استان و منطقه؛ به زودی مرکز سی تی اسکن بیمارستان معتمدی شهرستان گرمسار بهره برداری خواهد شد. 
 
 

 

  • کد خبر : 28459
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *