به زودی مرکز سی تی اسکن بیمارستان معتمدی گرمسار بهره برداری خواهد شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با توجه به لزوم ارائه خدمات درماني مطلوبتر و در شان مردم عزيز استان و منطقه؛ به زودی مرکز سی تی اسکن بیمارستان معتمدی شهرستان گرمسار بهره برداری خواهد شد.
لینک کوتاه خبر :