برگزاری دوره آموزشی درخصوص تغذیه با شیر مادر در بیمارستان ولایت دامغان

 دوره آموزشی درخصوص تغذیه با شیر مادر در بیمارستان ولایت دامغان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت هفته جهاني تغذيه نوزاد با شير مادر، با رعايت دستورالعمل هاي ستاد ملي كرونا  با همكاري رابط آموزش بخش ليبر و زنان و كارشناس آموزش سلامت همگامي بيمارستان ولايت، يك دوره  آموزش گروهي براي مادراني كه تازه زايمان كردند، برگزار شد.

در اين دوره با پخش فيلم مزاياي تغذيه نوزاد با شير مادر، در خصوص روش  شير دهي مادر مبتلا به بيماري كرونا به نوزاد آموزش هاي لازم ارائه و به سوالات مادران حاضر در جلسه نيز پاسخ داده شد.

  • کد خبر : 27018
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *