برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس در خصوص بازگشایی مدارس در معاونت بهداشتی دانشگاه

 جلسه ویدئو کنفرانس در خصوص بازگشایی مدارس در معاونت بهداشتی دانشگاه

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با توجه به بازگشایی مدارس و ضرورت توجه به سلامت دانش آموزان، جلسه ای با حضور دکتر جندقی معاون بهداشتی دانشگاه، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان و کارشناسان مسئول دو حوزه در روز دوشنبه 29 اردیبهشت ماه سال جاری در سالن جلسات معاونت بهداشتی برگزار شد.

این جلسه به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش برگزار گردید.

در این جلسه مسائل مربوط به بازگشایی مدارس توسط دانشگاه های مختلف مطرح و مقرر شد بر اساس پروتکل های ارسالی و با توجه به شرایط استانی و منطقه ای و با صلاحدید شورای مدارس تصمیم گیری و مدیریت شود.

  • کد خبر : 26120
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *