برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران شرکت فروسیلیس ایران با ریاست مرکز بهداشت و مهندسان بهداشت حرفه ای

برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران شرکت فروسیلیس ایران با ریاست مرکز بهداشت و مهندسان بهداشت حرفه ای

  جلسه هم اندیشی مدیران شرکت فروسیلیس ایران با ریاست مرکز بهداشت و مهندسان بهداشت حرفه ای

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه هم اندیشی مدیران شرکت فروسیلیس ایران با ریاست مرکز بهداشت و مهندسان بهداشت حرفه ای برگزار شد.

دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خیرمقدم به مهمانان، به بیان اهمیت همکاری همگانی تمامی ارگان ها در مبارزه با کرونا پرداخت.  

مهندس یوسفیان مسئول واحد مهندسی بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت سمنان هدف از برگزاری این جلسه را  لزوم  رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان کرونا و تشکر و قدردانی مدیران شرکت از عملکرد مطلوب بازرسان و همکاری مرکز بهداشت با کارخانجات دانست.

  • کد خبر : 28990
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *