برگزاری جلسه مشترک بین مرکز بهداشت شهرستان سمنان و معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه مشترک مرکز بهداشت سمنان و معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی تحت عنوان "هماهنگی درخصوص مراقبت بیماری کرونا در بیمارستان شفا و درمانگاه شماره 2" برگزار شد.
دراین جلسه دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان به بیان اهمیت مدیریت و مراقبت از بیماری کرونا ویروس در بیمارستان ها پرداخت و سپس دکتر معانی مسئول واحد بیماری ها و نمایندگان بیمارستان شفا و درمانگاه شماره 2 پیشنهادات و راهکارهای کلیدی خودرا در راستای مراقبت بیماری کووید 19 بیان نمودند.
لینک کوتاه خبر :