برگزاری جلسه مدیریت و سازماندهی بیماری كرونا ویروس در شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ شامگاه شنبه دهم آبان ماه 99 با حضور همتي معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري شهرستان گرمسار، كليچ بخشدار شهر ايوانكي، حسني بخشدار مركزي، دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان، ساير مسئولان شهرستاني، نمايندگان ادارات و اصناف جلسه مدیریت و سازماندهی بیماری كرونا ویروس در سالن فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.
در اين جلسه همتي معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري شهرستان گرمسار محدوديت ها جديد و مصوبات جلسه ستاد ملي كرونا را تشريح و با توجه به وضعيت حاد شهرستان بیان کرد: از روز چهارشنبه به مدت ۱۰ روز براي گروه هاي شغلي ۳،۲ و۴ در شهرستان اعمال محدوديت مشاغل انجام مي گردد و تمام ادارات و اصناف موظف به اجراي دقيق آن مي باشند.
در ادامه دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار پیرامون وضعيت بيماران مبتلا به كرونا ویروس به ويژه افراد بستري در بيمارستان معتمدي و ارائه خدمات درماني به آن ها، رعايت فاصله گذاري اجتماعي، استفاده از ماسك، شستوشوي دست و عدم برگزاری مراسمات و اجتماعات مواردي مهمي را يادآوري نمود.
لینک کوتاه خبر :