برگزاری جلسه سازماندهی، پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در شهرداری دیباج

 جلسه سازماندهی، پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در شهرداری دیباج

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه چهاردهم مهر ماه 99، جلسه ستاد سازماندهی، پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس با حضور دکتر پور محمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان، ایمانی بخشدار مرکزی، حجت الاسلام قریب بلوک امام جمعه دیباج، دربانیان شهردار دیباج، محمدی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان، مسئول مرکز خدمات جامع سلامت دیباج، اعضای شورای شهر، معتمدین محلی، و تعدادی از مسُولین شهر دیباج در شهرداری این شهر تشکیل شد.

در ابتدا دستگاه های اجرایی گزارشات اقدامات کنترلی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس شامل ضدعفونی منازل و معابر، توزیع ماسک بین مردم، غربالگری صد درصدی جمعیت تحت پوشش، تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و استفاده ازماسک و ... را ارائه نمودند و به بررسی راه های تعامل و همکاری بیشتر بین بخشی در راستای مقابله با کرونا ویروس پرداختند.

در ادامه دکتر پورمحمدی ضمن تشکر از همکاری مردم و نهادهای دولتی و غیر دولتی در راستای اقدامات مقابله ای با کرونا ویروس گفت: این روزها امر به معروف و نهی از منکر در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک، باید توسط آحاد جامعه، روحانیون و مسئولین و ... انجام پذیرد.

در پایان حضار به بحث و تبادل نظر پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ گردید و در حاشیه این جلسه، دکتر پورمحمدی به اتفاق هیات همراه، از مرکز خدمات جامع سلامت دیباج بازدید نمود و ضمن عرض خداقوت به همکاران، آخرین وضعیت مرحله سوم غربالگری بیماری  کووید_۱۹، برنامه "هر خانه یک پایگاه سلامت" و جذب سفیران سلامت و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را مورد ارزیابی قرار داد.

  • کد خبر : 27827
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *