برگزاری آیين تجليل از بهورزان در شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه 17 شهريور ماه 99، جشن روز بهورز و تجليل از خدمات بهورزان شهرستان سرخه با حضور اسكندري مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه، دكتر فريور مدير شبكه و ارتقاي سلامت معاونت بهداشتي، ذوالفقاريان رئيس گروه گسترش شبكه معاونت بهداشتي، بنائي كارشناس مسئول بهورزي معاونت بهداشتي، شمس مدير مركز آموزش بهورزي و داودي مربي بهورزي در سالن جلسات شهرستان سرخه برگزار شد.
در ابتداي اين مراسم اسكندري مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه ضمن خوش آمد گويي و تبريك روز بهورز بیان داشت: بهورزان سربازان خط مقدم نظام بهداشتي هستند و براي مبارزه با بيماري ها و حل مسائل حوزه بهداشتي در روستاها و حاشيه شهرها حضور مستمر و موثر دارند.
در ادامه دكتر فريور مدير شبكه و ارتقاي سلامت معاونت بهداشتي ضمن تبريك روز بهورز به بهورزان پر تلاش و كوشا خاطر نشان كرد: بهورزان افرادي برخواسته از نهاد روستا مي باشند كه سال هاي عمر خود را صرف خدمت رساني به مردم مي كنند.
مدير شبكه و ارتقاي سلامت معاونت بهداشتي دانشگاه به نقش بسيار مهم آنها در امر غربالگري و پيگيري بيماران به ویژه كرونا در شرايط فعلي اشاراتي داشت.
در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایا از بهورزان این شهرستان قدردانی شد.
لینک کوتاه خبر :