برگزاري گرامیداشت روز جهاني بهداشت محيط در شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

 برگزاري گرامیداشت روز جهاني بهداشت محيط در شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت ۲۶ سپتامبر مصادف روز جهاني بهداشت محيط روز شنبه پنجم مهر ماه 99، مراسم تقدير و تشكر از کارکنان بهداشت محيط با حضور دكتر مطهري نماينده مردم شهرستان هاي گرمسار و آرادان در مجلس شوراي اسلامي، دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، مهندس كاظمي معاون بهداشتي اين شبكه، مسئولين واحدها، كارشناس مسئول و كارشناسان بهداشت محيط در سالن شهيد عامري شبكه بهداشت و درمان گرمسار بر گزار گرديد.

در اين جلسه دكتر عرب آراداني ضمن خير مقدم به دكتر مطهري و تبريك اين روز به همكاران بهداشت محيط، با ارائه گزارش مبسوطي از فعاليت هاي واحدهاي مختلف شبكه و همچنين اهم فعاليت هاي واحد بهداشت محيط در پيشگيري از بيماري كرونا ويروس از زحمات واحد بهداشت محيط به نحو شايسته تقدير و تشكر نمود.

 پس از آن حاجيان مسئول بهداشت محيط گزارشي از عملكرد و فعاليت هاي واحد در پيشگيري از بيماري كرونا ويروس ارائه و دكتر مطهري نيز با اشاره به اهميت توجه به نيروي انساني در بحث بهداشت و درمان و نقش و جايگاه بهداشت محيط در پيشگيري و مبارزه با بيماري كرونا ويروس مطالب ارزنده اي بيان کرد.

گفتنی است: در پايان این مراسم با اهداي تقدير نامه و كارت هديه به هريك از كارشناسان، از زحمات آنان به نحو شايسته قدردانی شد.

  • کد خبر : 27741
لینک کوتاه خبر :

تصاویر

برگزاري گرامیداشت روز جهاني بهداشت محيط در شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *