برگزاري كميته توبكتومي در شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

 برگزاري كميته توبكتومي در شبكه بهداشت ودرمان شهرستان گرمسار

.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه نوزدهم خرداد ماه سال جاری، در راستای ابلاغ دستورعمل نوین ارائه خدمت بستن لوله های رحمی در زنان واجد شرایط پزشکی و برای آشنایی اعضای کمیته، جلسه هماهنگی این کمیته در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار برگزار گردید. در ابتدای جلسه دکتر عرب آرادانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار ضمن خیر مقدم به بیان اهداف برنامه از جمله ترغیب خانواده ها به فرزند آوری،ارتقای نرخ باروری کلی و ترویج رفتار باروری سالم و پیشگیری از ناباروری پرداخت.

در ادامه دکتر علی بیگی و چگینی در مورد ترکیب اعضای کمیته، روند اجرای دستورعمل و مفاد آن و شرح وظایف اعضاء توضیحاتی ارائه کردند. در انتها بر لازم الاجرا بودن دستور عمل مذکور در کلیه بخشهای خصوصی و دولتی تاکید گردید.

  • کد خبر : 26305
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *