برگزاري كلاس هاي بر خط (آنلاين ) دانشكده پزشكي بصورت وبينار در دانشكده و بيمارستان هاي آموزشي
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با توجه به اپيدمي بيماري كويد 19 و لزوم برگزاري كلاس هاي مجازي، اعضاي هيات علمي دانشكده پزشكي از اسفند 1398 شروع به بارگذاري محتواي آموزش آنلاين در قالب هاي مختلف از جمله اسكرين ريكورد، فيلم آموزشي اسلايد و ... براساس تقويم ترمي و كورس پلن نمودند.
با فراهم شدن شرايط و همكاري مركز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه اين دانشكده از هفته آخر فروردين اقدام به برگزاري كلاس هاي بر خط (آنلاين ) بصورت وبينار در دانشكده و بيمارستان هاي آموزشي شد. درصورت لزوم از ساير روش هاي ارتباطي براي برگزاري كلاس هاي آنلاين از جمله Adobe connecto skyp نيز استفاده خواهد گرديد.
لازم به ذكر است: با توجه به شرايط جهش خوبي در ارائه كلاس هاي مجازي در قالب هاي مختلف در دانشكده نسبت به سالهاي گذشته اتفاق افتاده است.
لینک کوتاه خبر :