برگزاري جلسه مديريت كنترل اپيدمي كوويد 19 به شيوه محله و خانواده محور شهرستان سرخه

 جلسه مديريت كنترل اپيدمي كوويد 19 به شيوه محله و خانواده محور شهرستان سرخه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز چهارشنبه دوازدهم آذر ماه سال جاری با عنايت به شروع طرح مديريت كنترل اپيدمي كوويد 19 به شيوه محله و خانواده محور؛ جلسه سازماندهي و آموزش تيم هاي مراقبتي و نظارتي در سالن آموزش شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه برگزار شد.

در ابتداي جلسه اسكندري مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه ضمن خير مقدم به حاضرين، در راستای اهميت اين طرح سخناني بیان نمود.

در ادامه عرب به عنوان مسئول تيم عملياتي پیرامون سياست ها و راهبردهاي اجراي طرح مباحثي را بيان و در پايان مهندس مسگريان، طاهريان و پورسرتيپ مسئولين كميته هاي طرح مذكور آموزش هاي لازم را به تفكيك تيم ها ارائه کردند.

  • کد خبر : 28531
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *