برگزاري جلسه روند ارائه خدمات به بيماران كرونايي در شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ سه شنبه بيست و هفتم آبان ماه سال 99 با حضور دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار جلسه روند ارائه خدمات به بيماران كرونايي در بيمارستان معتمدي و مراكز منتخب كوويد -۱۹ شهرستان گرمسار و شهر ايوانكي در سالن شهيد عامري اين شبكه برگزار گرديد.
در اين جلسه گزارشي از اقدامات و پيگيري مصوبات جلسات قبل توسط عرب عامري مدیر بيمارستان معتمدي و كارشناسان واحدهاي ستادي شبكه بيان گرديد.
در ادامه دكتر عرب آراداني مواردي مهمي جهت ارائه خدمات مطلوب تر به بيماران را يادآوري نمود.
لینک کوتاه خبر :