برگزاري جلسه برنامه ريزي و هماهنگي تشديد نظارت بر رعايت شيوه نامه هاي بهداشتي در مطب ها
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه برنامه ریزی و هماهنگی تشدید نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مطب ها برگزار شد.
به همت واحد مهندسي بهداشت محيط شهرستان سمنان جلسه مشتركي با حضور نمايندگان معاونت درمان دانشگاه و سازمان نظام پزشكي سمنان به منظور هماهنگي و برنامه ريزي براي تشديد نظارت بر رعايت شيوه نامه هاي بهداشتي در مطب ها و مراكز تشخيصي درماني بخش هاي خصوصي و دولتي شهرستان سمنان در سالن سلامت مركز بهداشت برگزار شد.
مهندس دارائي مسئول مهندسي بهداشت محيط شهرستان سمنان با اعلام اين خبر گفت: اين جلسه كه با حضور دكتر فتاحي رئيس مركز بهداشت شهرستان، دكتر معاني مسئول پيشگيري و مبارزه با بيماري ها و نمايندگان اداره نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه و سازمان نظام پزشكي برگزار و مقرر شد نمايندگان معاونت درمان و نظام پزشكي تا پايان مهر از تمامی مطب ها، ساختمان پزشكان و مراكز تشخيصي درماني شهرستان بازديد و بر رعايت شيوه نامه هاي بهداشتي در آن ها نظارت و اقدام قانوني لازم را در موارد تخلف به عمل آورند.
در اين جلسه دكتر ابن علي از سازمان نظام پزشكي و سالار و عليرضائي از اداره نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه نیز حضور داشتند.