برگزاري برنامه آموزشي برای مديران و نمايندگان بهداشتي ادارات

 برنامه آموزشي برای مديران و نمايندگان بهداشتي ادارات

برنامه آموزشي پيشگيري از ابتلا به كرونا برای مديران و نمايندگان بهداشتي ادارات شهرستان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با توجه به شيوع بيماري كرونا و لزوم آموزش و پيشگيري براي عموم مردم از مديران و نماينده هاي بهداشتي دستگاه هاي اجرايي دعوت به عمل آمد تا در برنامه آموزشي در سالن آموزش مركز بهداشت شهرستان سمنان شركت نمايند.

در اين جلسه دكتر فتاحي رئیس مركز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خيرمقدم به مدعوین، مطالبی پیرامون چگونگي انتشار بيماري هاي واگير و ويروس كرونا بیان و در ادامه مهندس دارايي مسئول واحد مهندسي بهداشت محيط شهرستان و دكترمعاني مسئول واحد بيماري هاي شهرستان سمنان نكاتي را ارائه نمود. 
 
 
 
 
 
 
 
  • کد خبر : 25090
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *