برپایی ایستگاه سلامتی جهت آموزش و اطلاع رسانی در برابر کرونا ویروس در اماکن عمومی شهرستان دامغان
.
به گزارش روابط عمومیدانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان در راستای کنترل و پیشگیری بیماری کروناویروس گفت: به منظور "کمپین آموزشی اطلاع رسانی پیشگیری و مقابله با بیماری تنفسی، کرونا ویروس" شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان ایستگاه های سلامت به مدت 8 روز در اماکن عمومی شهرستان دامغان برپا می نماید.
وی افزود: طبق برنامه زمانبندی از چهارشنبه هفتم اسفند ماه ، واحدهای ستادی شبکه بهداشت و درمان دامغان در ادامه برنامه های آموزشی خود، در اماکن عمومی شهرستان با برپایی ایستگاه سلامت به ارائه آموزش و توزیع بروشور و پمفلت آموزشی جهت پیشگیری و مقابله با بیماری های تنفسی از جمله کرونا ویروس پرداخته و به سوالات مردم عزیز درباره کرونا ویروس و راه های پیشگیری و مقابله با آن پاسخ میدهند.