بازدید کارشناسان بهداشت محیط شهرستان گرمسار از صنوف، مراکز تجمعی و پر رفت و آمد

 بازدید کارشناسان بهداشت محیط شهرستان گرمسار از صنوف، مراکز تجمعی و پر رفت و آمد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه هفتم دی ماه 99 بازدید مشترک کارشناسان ستادی بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به اتفاق نمایندگان اتحادیه صنف نانوایان و بخشداری ایوانکی از نانوایی های سطح شهر و شهرک صنعتی انجام و بر نظارت بر رعایت دستورعمل ها و پروتکل های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا تاکید شد..

همچنین کارشناسان ستادی بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از آسایشگاه بزرگان بازدید و از انجام کلرسنجی، نمونه برداری آب و مواد غذایی، اجرای پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا، گندزدایی سطوح در بخش های عمومی آسایشگاه توسط نیروهای بسیجی در راستای اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در مدیریت و کنترل بیماری کووید 19 نظارت نمودند.

در ادامه این بازدید، کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و تیم نظارت بسیج و هلال احمر از ادارات، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و سایر اماکن تجمعی در راستای کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا بازدید کردند.

در این بازدیدها کازشناسان مربوطه ضمن آموزش و اطلاع رسانی، بر تداوم استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، مواردی مهمی را به مسئولان این اماکن یادآوری نمودند 

  • کد خبر : 28917
لینک کوتاه خبر :

تصاویر

بازدید کارشناسان بهداشت محیط شهرستان گرمسار از صنوف، مراکز تجمعی و پر رفت و آمد بازدید کارشناسان بهداشت محیط شهرستان گرمسار از صنوف، مراکز تجمعی و پر رفت و آمد

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *