بازدید نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی از بخش بستری بیماران کرونایی بیمارستان کوثر

بازدید نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی از بخش بستری بیماران کرونایی بیمارستان کوثر

 بازدید نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی از بخش بستری بیماران کرونایی بیمارستان کوثر

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ صبح روز جمعه سوم مرداد ماه سال جاری، دکتر گلرو نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر معماریان مدیر عامل مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر از بخش کرونا، بخش اورژانس فعلی و ساختمان اورژانس در دست احداث این مرکز بازدید و از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی به مردم قرار گرفت.

وی در حین بازدید ضمن عیادت از بیماران و گفتگو با کادر درمان بخش های کرونا، با طرح پرسش‌هایی در خصوص تعداد بیماران بستری و نحوه ویزیت و درمان از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی به بیماران قرار گرفت.

در حاشیه این بازدید، جلسه ای جهت بررسی اهداف بیمارستان کوثر در دفتر مدیریت بیمارستان برگزار گردید.

در این نشست دکتر معماریان مدیرعامل مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر ضمن تشریح اهداف بیمارستان توضیحات مختصری را در خصوص موانع و مصائبی که این مرکز درمانی با آن دست به گریبان است را بیان نمود و خواستار همکاری و مساعدت در این زمینه شد.

 دکتر گلرو  پس از استماع توضیحات دکتر معماریان و کادر پزشکی و درمانی این مرکز درباره آموزش مراقبتی و درمانی حین بستری و خود مراقبتی پس از ترخیص از بیمارستان از زحمات مدافعان سلامت بیمارستان که در میدان مبارزه با این بیماری همه گیر هستند قدردانی کرد.

  • کد خبر : 26793
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *