بازدید مشترک اداره پرستاری و دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بیمارستانهای تابعه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در راستای اجرای برنامه عملیاتی اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بازدید مشترکی توسط گروه ارزیاب منتخب اداره پرستاری به همراه رئیس دانشکده پرستاری و اعضای هیات علمی آن دانشکده از بیمارستانهای تابعه انجام شد.
محمود یحیائی رئیس اداره پرستاری دانشگاه با اعلام این خبر گفت: در این بازدیدهای مشترک که در هفته اول خرداد و به منظور شناسایی هرچه بیشتر مشکلات و بهبود فرایندها انجام شد، دکتر سلیمانی و دکتر عسگری اعضا هیات علمی دانشکده پرستاری گروه ارزیاب این اداره را همراهی نمودند و با بازدید از بخشهای مختلف بیمارستانهای معتمدی گرمسار و ولایت دامغان ، علاوه بر ارائه نکات آموزشی ، روند ارائه خدمات و مراقبتهای پرستاری مورد ارزیابی قرار گرفت .
یحیائی خاطر نشان کرد در پایان هر بازدید نیز جلسه مشترکی با حضور گروه ارزیاب و رئیس و گروه مدیریتی بیمارستان ها برگزار و گزارش بازدید ارائه گردید.
رییس اداره پرستاری دانشگاه از همکاری خانمها مجیدی، لقایی ، افتخارپور و بهرامی نسب در این بازدیدها تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود که بتوان با همکاری هر چه بیشتر بین دانشکده پرستاری و اداره پرستاری بتوان شرایط و کیفیت بهتری را در ارائه خدمات پرستاری فراهم نمود.
لینک کوتاه خبر :