بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از مرکز خدمات جامع سلامت تدبیر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز پنج شنبه سیزدهم خرداد ماه سال 1400، دکتر عرب آرادانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به اتفاق مهندس کاظمی معاون بهداشتی این شبکه با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت تدبیر گرمسار از واحدهای ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی این مرکز بازدید کردند.
در این بازدید ضمن عرض خدا قوت و تقدیر از زحمات پرسنل این مرکز، مواردی مهمی را به مسئول و همکاران جهت اجراء ارائه خدمات مطلوب تر به عموم شهروندان یادآوری گردید.
لینک کوتاه خبر :