بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از ایستگاه کنترل ورودی این شهرستان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز پنجشنبه بیست و ششم فروردین ماه 1400 ،همتی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گرمسار به اتفاق دکتر عرب آرادانی مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و سایر مسئولان مرتبط از ایستگاه کنترل ورودی شرقی گرمسار بازدید و مواردی مهمی را به مسئولین این ایستگاه یادآوری نمودند.
همتی در جریان این بازدید بیان نمود، با توجه به افزایش بیماران کرونایی در مناطق مختلف کشور و در راستای مبارزه با بیماری منحوس کرونا و حسب دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا جهت تشدید نظارت و کنترل عبور و مرور وسائل نقلیه در شهرها، ورودی غربی شهرستان گرمسار مسدود و تمامی وسائل نقلیه عبوری جهت ورود و خروج از شهرستان باید از ورودی شرقی گرمسار تردد نمایند.
دکتر عرب آرادانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار نیز ضمن توصیه به رانندگان و مسافرین خودروها اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی را از آنها خواستار شد.
همچنین همتی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گرمسار به اتفاق جمعی از اصناف، داوطلبان جمعیت هلال احمر ، بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و جوانان کمپین مواسات سلامت در راستای ترویج استفاده مستمر از ماسک و پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری با توجه به آمار بالای موارد ابتلا در سطح استان در میدان امام این شهرستان توزیع ماسک رایگان را انجام دادند.
لینک کوتاه خبر :