بازدید مدیر شبكه و ارتقاي سلامت معاونت بهداشتي از مراکز منتخب شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز چهارشنبه نوزدهم آذر ماه سال جاری دکتر فریور مدیر شبكه و ارتقاي سلامت معاونت بهداشتي و دکتر صرفی کارشناس گسترش شبکه از مراكز منتخب ايوان كي و شماره 2 شهرستان گرمسار بازدید نمودند.
در مرکز منتخب ایوانکی اصلاحات در خصوص جداسازي مركز منتخب ایوانکی، تعمير و تجهيز آن، نصب راهنماها و رفع نواقص مشاهده شده در بازديد هاي قبلي اصلاحات لازم صورت گرفته بود که جای تقدیر و تشکر دارد. وضعیت رعایت استانداردها و ارائه خدمات مناسب به بیماران در مرکز منتخب شماره 2 نیز بررسی گردید.
در پایان این بازدید، دکتر فریور بر ادامه روند کار و تلاش درجهت بهبود استانداردها و ارائه خدمات تأکید نمود.