بازدید سرزده رئیس دانشگاه از پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای و شهری شهرستان دامغان در ساعات آخر سال ۱۳۹۹

بازدید سرزده رئیس دانشگاه از پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای و شهری شهرستان دامغان در ساعات آخر سال ۱۳۹۹


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در ساعات پایانی سال ۱۳۹۹ دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق دکتر گوهری معاون درمان، دکتر طاهری رئیس ستاد نوروزی دانشگاه و جمعی از مدیران ستادی در عصر روز جمعه بیست و نهم اسفند ماه سال جاری با سفر یک روزه به شهرستان دامغان از پایگاه های جاده ای اورژانس ۱۱۵ مرحوم خوشکار آهوان، قوشه، صیدآباد و پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شماره یک و دو از توابع شهرستان دامغان و همچنین از پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ فولادمحله شهرستان مهدیشهر بازدید کرد.

دکتر دانائی در این بازدیدها ضمن عرض تبریک پیشاپیش به مناسبت سال نو و خداقوت به کارکنان این پایگاه های اورژانس، به بررسی نحوه ارائه خدمات به مردم عزیز این مناطق پرداخت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن بررسی تجهیزات پزشکی موجود در آمبولانس ها، از زحمات شبانه روزی کارشناسان فوریت های پزشکی در پایگاه های اورژانس جاده ای و شهری قدردانی نمود.

وی ضمن گفتگو با همکاران این پایگاه و بررسی وضعیت مراجعین به این پایگاه، بر آمادگی کامل آنان در تمام ساعات شبانه روز به ویژه در این ایام تاکید کرد.
در پایان این بازدید ضمن تبریک سال نو و قدردانی از زحمات کارکنان این پایگاه، به رسم یادبود هدایایی اهدا نمود. 

گفتنی است: در این سفر ریاست دانشگاه از پلیس راهور مستقر در مسیر سمنان به دامغان و امدادگران پایگاه جمعیت هلال احمر مستقر در فولاد محله شهرستان مهدیشهر قدردانی کرد.

  • کد خبر : 31106
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *