بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از آزمايشگاه تشخيصي بيماري COVID-19 دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ امروز دوشنبه نوزدهم آبان ماه سال جاری دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از آزمايشگاه تشخيصي بيماري COVID-19 دانشگاه بازدید کرد.
دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن قدردانی از تلاشگران گمنام و موثر آزمایشگاه تشخیص کرونا ویروس دانشگاه، بیان داشت: از مهمترین اقدامات سال اخیر این دانشگاه درراستای خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا ویروس، توسعه فراگیر آزمایشگاه تخصصی ویروس شناسی دانشگاه بوده است که در عرصه ارائه خدمات در بحران کرونا تاسیس و کمک شایانی به کنترل بیماری نمود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن گفتوگو با پرسنل این آزمایشگاه، گفت: تشخیص سریع بیماری برای افراد مشکوک به ابتلا به کرونا ویروس گامی مهم در مدیریت و درمان بیماران است و زحمات و تلاش شما عزیزان بسیار ستودنی و حائز اهمیت می باشد.
دکتر دانائی با تشکر و قدردانی از تلاش های شبانه روزی تمامی مدافعان سلامت دانشگاه در پیشگیری، تشخیص و درمان بیماران، گفت: امیدواریم در کنار ایجاد زیرساخت های مناسب و با همت والای همکاران گرامی در مجموعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، شاهد افزایش روزافزون سطح سلامت در جامعه و استان باشیم.
گفتنی است: در این بازدید دکتر کوخایی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه نیز حضور داشت.