بازدید تیم نظارتی معاونت بهداشتی دانشگاه از پایگاه تجمیعی واکسیناسیون و مرکز منتخب کرونا شهرستان گرمسار

بازدید تیم نظارتی معاونت بهداشتی دانشگاه از پایگاه تجمیعی واکسیناسیون و مرکز منتخب کرونا شهرستان گرمسار

 بازدید تیم نظارتی معاونت بهداشتی دانشگاه از پایگاه تجمیعی واکسیناسیون و مرکز منتخب کرونا شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛  امروز  14 تیر ماه سال 1400 دکتر فرشید فریور مدیر شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی، دکتر محمدناصر رهبر  مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماریها معاونت بهداشتی به اتفاق تعدادی از کارشناسان این معاونت ز پایگاه تجمیعی واکسیناسیون و مرکز منتخب کرونا شهرستان گرمسار بازدید کردند.

اعضای تیم نظارتی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن پایش از پایگاه واکسیناسیون، در راستای ارتقای کیفیت خدمات به مراجعین و بهبود شاخص های مورد توجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راهکار های لازم را ارائه نمود. 

  • کد خبر : 32386
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

بازدید تیم نظارتی معاونت بهداشتی دانشگاه از پایگاه تجمیعی واکسیناسیون و مرکز منتخب کرونا شهرستان گرمسار

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *