بازديد مشترك از دو كشتارگاه در شهرستان گرمسار

 بازديد مشترك از دو كشتارگاه در شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ سه شنبه بيست و پنجم آذر ماه 99  طي بازديد مشترك كارشناسان بهداشت محيط و شبكه دامپزشكي شهرستان گرمسار از دو كشتارگاه طيور سيمرغ و مياچ ضمن آموزش به مسئولان كشتارگاه در خصوص الزام مديران بر تهيه وسايل و تجهيزات حفاظت فردي و نظارت بر رعايت پروتكلهاي بهداشتي بيماري كرونا ويروس و  آنفلوانزا پرندگان ،مواردي مهمي جهت اجراء به آنها ابلاغ گرديد.

همچنین كارشناسان بهداشت محيط شهرستان گرمسار بر اجراي پروتكل هاي بهداشتي در تغسيل و تدفين متوفي كرونا ويروس ، دفع بهداشتي پسماند، كنترل بر عدم تجمع و برگزاري مراسم و.‌‌..نظارت نمودنند.

  • کد خبر : 28721
لینک کوتاه خبر :

تصاویر

بازديد مشترك از دو كشتارگاه در شهرستان گرمسار

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *