بازديد مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از مراكز خدمات جامع سلامت شهري، روستايي و كلينيك غربالگري
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به اتفاق مهندس كاظمي معاون بهداشتي اين شبكه از مركز خدمات جامع سلامت شهري شماره يك، دو، سه، كلينيك غربالگري بيماري هاي واگير، مركز روستايي ريكان، پايگاه هاي سلامت اميد، قلعه نو و خانه بهداشت شه سفيد بازديد کردند.
مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار ضمن عرض خداقوت و سپاسگزاري از زحمات کارکنان این مراکز، موارد مهمي درخصوص ارائه بهتر و مناسب تر خدمات را يادآور شد.
لینک کوتاه خبر :