بازديد مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از محل برگزاري آزمون سراسري در اين شهرستان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ آزمون گروه آزمايشي هنر صبح چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه 99، در دانشگاه پيام نور شهرستان گرمسار برگزار گرديد.
با حضور همتي معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي فرمانداري شهرستان گرمسار،دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت ودرمان اين شهرستان و نظارت كارشناسان واحدهاي بهداشتي شبكه بهداشت ودرمان شهرستان گرمسار در راستاي بررسي دقيق اجراي پروتكل هاي بهداشتي مرتبط با مقابله و پيشگيري كرونا ويروس،جهت تامين حفظ سلامت داوطلبين و مراقبين،در اين بازديد دكتر عرب آراداني ضمن خدا قوت، خسته نباشيد و قدرداني مواردي مهم را به مسئولين سالن و همكاران واحد مهندسي بهداشت محيط يادآوري نمود.
لینک کوتاه خبر :