بازديد كارشناسان شبکه بهداشت و درمان از مدارس شهرستان گرمسار

 بازديد كارشناسان شبکه بهداشت و درمان  از مدارس شهرستان گرمسار

.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز چهارشنبه بيست و ششم شهريور ماه سال 99 ، تيم هاي مختلف از كارشناسان بهداشت محيط و پیشگیری و مبارزه با بيماري های شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از مدارس این شهرستان بازدید کردند.

 این بازدیدهای نظارتی در راستاي آموزش و نظارت بر  اجراي پروتكل هاي بهداشتي پيشگيري از شيوع كرونا ويژه بازگشايي مدارس ، رعايت فاصله گذاري اجتماعي ، استفاده از ماسك و گندزدايي سطوحبوده و مواردي مهمي را به مسئولين مدارس يادآوري نمودند.

  • کد خبر : 27574
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *