اولین دوره آموزشی آشنایی با الزامات ایمنی و قوانین رانندگی با آمبولانس در سال جاری برگزار شد

اولین دوره آموزشی آشنایی با الزامات ایمنی و قوانین رانندگی با آمبولانس در سال جاری برگزار شد

 اولین دوره آموزشی آشنایی با الزامات ایمنی و قوانین رانندگی با آمبولانس در سال جاری برگزار شد

حفظ سرمایه های ارزشمند و بسیار گرانقدر اورژانس پیش بیمارستانی کشور با رعایت الزامات ایمنی و قوانین رانندگی با آمبولانس

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه 11 آذر 99 اولین دوره آموزشی آشنایی با الزامات ایمنی و قوانین رانندگی با آمبولانس در سال جاری توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه به دلیل شرایط خاص شیوع کروناویروس، به صورت غیرحضوری و از طریق ویدئو کنفرانس برای نیروهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.

دکتر اطهری مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه اظهار کرد: آمادگی ناوگان آمبولانس های اورژانس پیش بیمارستانی از الزامات مهم وضروری ارائه خدمات فوریت های پزشکی به مددجویان می باشد.

دکتر اطهری گفت: نیروهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی سرمایه های ارزشمند و بسیار گرانقدر اورژانس پیش بیمارستانی کشور بوده و ضروری است با رعایت دقیق الزامات ایمنی و قوانین رانندگی با آمبولانس توسط کلیه کارکنان این حوزه از بروز حوادث ترافیکی و به خطر افتادن جان تکنسین های فوریت های پزشکی جلوگیری کنیم.

وی افزود: در این دوره آموزشی مباحثی همچون آیین نامه راهور در خصوص وظایف رانندگان دستگاه های امدادی، توقف خودروهای امدادی در خطوط عبوری، مدیریت پلیس راهور در صحنه حوادث، رانندگی در هوای بارانی، مه آلود و پیچ های تند، لزوم توقف ایمن در محورهای مواصلاتی در زمان ارائه خدمات فوریت های پزشکی، رعایت حق تقدم عبور در معابر، رعایت فاصله طولی با وسایل نقلیه جلویی، هماهنگی نیروهای امدادی در امدادرسانی با هلیکوپترآمبولانس برای شرکت کنندگان ارائه شد.

شایان ذکر است: سرهنگ دوم عبدالهی، کارشناس پلیس راه استان سمنان به عنوان مدرس در این برنامه حضور داشتند.

 

  • کد خبر : 28506
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *