اولين هموپرفيوژن موفق در بيمارستان ولايت شهرستان دامغان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در مورخ 21 / 4 / 99 بيماري 51 ساله با pcr مثبت و تشخيص قطعي كرونا به بيمارستان ولايت شهرستان دامغان مراجعه و در بخش ICU اين بيمارستان بستري گردید. اين بيمار به مدت 3 روز متوالي توسط پزشك معالج، دكتر فتاح متخصص داخلي و دكتر خالدي متخصص عفوني، به عنوان پزشك مشاور، هموپرفيوژن انجام شد. پس از انجام هموپرفيوژن رضايت بخش، بيمار با بهبودي نسبي به يكي از بخش هاي كرونا در بيمارستان منتقل شدند و در تاريخ 24 / 5 / 99 ترخيص گرديد .
لازم به ذكر است كه اين مورد اولين هموپرفيوژن موفق در بيمارستان ولايت مي باشد.
لینک کوتاه خبر :