اهداء یک دستگاه آبسردکن به بیمارستان ولایت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ خیر نیک اندیش بتول قاسمی برمی با اقدامی خیر خواهانه و برای ایجاد رفاه حال بیماران و مدافعان سلامت، یک دستگاه آبسردکن به بیمارستان ولایت اهداء نمود.
خیر نیکو سرشت بتول قاسمی برمی در دیدار با مسئول روابط عمومی بیمارستان ضمن تقدیر از زحمات و خدمات انسان دوستانه پزشکان و پرسنل بیمارستان، بیان کرد: با توجه به وضعیت کنونی که ایران اسلامی همچون دیگر کشورها با ویروس منحوس کرونا درگیر است. از افراد جامعه انتظار است که به اندازه توان خود مسئولین و کارکنان بیمارستان ها را در امر درمان بیماران یاری نمایند.
مسئول روابط عمومی بیمارستان نیز ضمن تقدیر از خیر قاسمی برمی و دیگر خیرین محترم، تصریح کرد: حقیقتا اگر همراهی و همکاری افراد جامعه و خیرین محترم نبود، ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا و پیشبرد اهداف نظام سلامت خیلی سخت و شاید امکان پذیر نبود.
وی افزود: خیرین و بعضی از افراد جامعه وقتی شرایط سخت وضعیت درمان بیماران را مشاهده کردند، وارد عرصه خدمت شدند، خیرین با اهداء اقلام مورد نیاز بیمارستان و گروهی به صورت فعالیت جهادی، مسئولین و کارکنان بیمارستان ولایت را در امر خدمت رسانی به بیماران و درمان آنان یاری کردند.
لینک کوتاه خبر :