اهداء دو دستگاه تصفیه آب با تجهیزات جانبی به بخش کرونای بیمارستان کوثر سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به همت مجید خضری نژاد خیر نیک اندیش که بهبود یافته از کرونا می باشد و همچنین موسسه خیریه بیمارستان کوثر، دو دستگاه تصفیه آب با تجهیزات جانبی تهیه و جهت استفاده بیماران به بخش بستری کرونای مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان  اهدا شد.

روابط عمومی دانشگاه و موسسه خیریه بیمارستان کوثر از خیر نیکوسرشت مجید خضری نژاد به موجب این عمل خیرخواهانه کمال تقدیر و تشکر را دارد.

  • کد خبر : 32742
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *