اقدامات نظارتی کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛  کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در ایام کشیک نوروزی از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع ، کنترل کیفی آبهای آشامیدنی و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا ویروس در صنوف مختلف بازدید و مواردی مهمی را به مسئولین این اماکن یادآوری نمودند.

کارشناسان این شبکه همچنین از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ، اماکن بین راهی و تالارها جهت نظارت بر برگزاری مراسم جشن عروسی بازدید و موارد مهمی را به مسئولین این اماکن یادآوری نمود.

  • کد خبر : 31173
لینک کوتاه خبر :

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *