اطلاعیه شماره 18 ستاد سازماندهی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

اطلاعیه شماره 18 ستاد سازماندهی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

 اطلاعیه شماره 18 ستاد سازماندهی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ستاد سازماندهی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان به منظور شفاف سازی و تبیین افکار عمومی علاوه بر اطلاع رسانی در رسانه ها و مصاحبه های خبری، اطلاعیه هایی را به صورت منظم منتشر خواهد کرد

 

اطلاعیه شماره 18 ستاد سازماندهی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

" بنام خدای خوبیها "

بعثت، امید انسان به فردائی روشن است.

بعثت، نشانه مهرورزی خدا با خاکیان و باران رحمت بی حد او بر زمینیان است.

با تبریک عید مبعث بر همه شما مردم شریف و عزیز و همراه استان، آیا می دانید به چه دلیل در این ایام به سفر نباید برویم؟

  • چون احتمال ابتلا به بیماری کرونا چندین برابر بیشتر می شود.
  • زیرا در هنگام مسافرت باید مکرر بنزین بزنیم و این تماس مکرر با تجهیزات و وسایل پمپ بنزین، شانس ابتلا را بیشتر می کند.
  • چون در هنگام مسافرت باید در اتوبوس، هواپیما یا اتومبیلی سوار شوید که احتمال ابتلا را بیشتر می کند.
  • در هنگام مسافرت امکان شستشوی دست و دسترسی به سرویس های بهداشتی کمتر می شود.
  • درحین سفر دسترسی به غذاهای سالم و فاقد هر گونه آلودگی کمتر می شود.

پس بیائید سفر نکنیم و از لحظات بودن در کنار اعضای خانواده در خانه، لذت ببریم، مطالعه کنیم، استراحت کنیم تا چرخه انتقال ویروس کرونا را قطع کنیم.

شاد باشید و برقرار                    پیروز باشید و سرفراز

  • کد خبر : 25475
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *